Ship to:
FREE DELIVERY TO THE UK
2-3 WORKING DAYS
30 DAYS RETURNS POLICY
DEDICATED PORTAL
NEXT DAY DELIVERY £4.95
ORDER BY 3PM (MON - FRI)
SHOP IN YOUR LOCAL CURRENCY
OVER 95 AVAILABLE
FREE EXPRESS UK DELIVERY
ON ORDERS OVER £100
LOCAL PAYMENT METHODS
OVER 50 AVAILABLE

Reviews

Feefo reviews

Average 91% (33 reviews)

Date Score Customer Comment Response
22 Jan 2018
Them were fab on my little man so stylish
23 Dec 2017
Very shiny and great quality
02 Dec 2017
These where very nice and fit my son very well. As well as it looking nice alongside his outfit We are very glad to hear that you are happy with the Jaydon shoes you had received and that they look lovely with your son's outfit. 
19 Nov 2017
Shoes were very nice and were looking very cute on my son’s feet. Will order again and again from roco clothing. Thanks guys keep it up.🙂
14 Nov 2017
Looked a little wide but once on they looked fine
06 Nov 2017
Great service good quality great price
04 Nov 2017
Super happy with the shoes 👞
27 Oct 2017
Shoes are of great quality also, he was on his feet all day and dancing all night and not one complain about his shoes, 5* all the way!! Thank you!!
19 Aug 2017
Love love love these.....
12 Aug 2017
Not got my item they could find my address
07 Aug 2017
Just what we wanted. Just a little on the large side
18 Jul 2017
Excellent quality good fit
05 Jul 2017
Lovely and soft shoes. Look lovely on my 2 year old
03 Jul 2017
Did not fit not true to size Good Afternoon 

We are really sorry to hear you are disappointed with your order,  For future reference, I do advise you follow our online sizing chart, If you follow our measurements online this will ensure your items are a perfect...
Read More.
19 Jun 2017
Lovely fit and looked lovely. Had to send back though due to the suit being all different sizes and not a great fit. We are sorry to hear that your garment did not fit, please be aware  You have 30 Days from receiving your order to return any items, providing they are in their original condition, unworn and unwashed. All items should be returned with the original tags, labels, and suits need to be returned with their... Read More.
10 Jun 2017
Size not accurate! Nice but disappointed We are very sorry Tunisia Austin that you have received the incorrect shoe size, I can assure you that our products are thoroughly checked and this is a rare occurrence, you can return your order to us for a refund or exchange within 30 days of receiving it, please call our customer service team... Read More.
26 May 2017
Lovely shoes and great price
23 May 2017
Lovely shoes would use again.
21 May 2017
Perfect for my 8 month old for a wedding. Good fit, good quality and perfectly priced.
20 May 2017
Nice shining black shoes to go with a baby suit.